INSTRUKCJE

Instrukcja ZOOM

W celu poprawnego działania aplikacji, należy zainstalować dodatkową wtyczkę:

pobierz

Należy pobrać plik i uruchomić instalację (wyrażamy wszelkie zgody)

Po kliknięciu pojawi się okno:

Wybieramy pulpit i zapisz, następnie klikamy w plik, który zapisał się na pulpicie pod nazwą zoominstaler

zacznie się instalacja

Po zakończeniu pojawi się okno:

Chcąc dołączyć do spotkania klikamy Join a Meeting

Kolejne okno gdzie wpisujemy ID spotkania 

(ID spotkania otrzymamy od nauczyciela po zaplanowaniu spotkania!)

oraz imię i nazwisko ucznia/uczestnika spotkania,

zaznaczamy: Remember my name for future meetings i klikamy Join

Jeżeli będziemy korzystać w przyszłości z linków pojawi się okno gdzie musimy zaznaczyć zgodę na otwieranie spotkań w aplikacji zoom

Od tej pory można już korzystać z linków, które będą na bieżąco umieszczane przez nauczycieli

w zakładce zadania domowe.

Możliwe jest również dołączanie do spotkania z poziomu strony www.zoom.us i dołączenie do spotkania i wpisaniu ID spotkania otrzymanego od nauczyciela

Jest to wtyczka dla systemu Windows, do innych systemów operacyjnych:

tutaj

——————————————————————————————————————————

 

W kilku krokach opiszę jak prawidłowo sprawdzać

ZADANIA DOMOWE!

  1. wchodzimy na adres: https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminamedyka

  2. Klikamy ZALOGU SIĘ

 

3. Wpisujemy swój login i hasło, po zalogowaniu się pokaże się takie okno gdzie klikamy na Uczeń:

4. Pojawi się okno i tu jest zakładka zadania domowe:

—————————————————————————————

Jak używać

DYSKU GOOGLE!

Na stronie szkoły, w zakładce NAUCZANIE ZDALNE

Wybieramy klasę do której chcesz wejść np: 6a

zostaniesz przekierowany na DYSK GOOGLE dla naszej szkoły

Tu znajdują się foldery w których będą umieszczane dla was pliki odpowiednio dla przedmiotów!

Podwójne kliknięcie powoduje otwarcie danego folderu!